Söndag

Grått o tråkigt väder idag. Lika så igår. Vi tillbringade hela dagen inne förutom en sväng till Konsum. Städade och bäddade rent i alla sängar. Idag ska pojkarna åka till sina pappor. Känns som vanligt väldigt trist :/ jobbar fr.o.m. Ikväll, 16-21 tom onsdag. Ledig torsdag, jobb fre-sön. Pojkarna kommer på fredag igen
Så Jonas ska hjälpa mig med dem under jobbhelgen. Annars är det bara träning å jobb den kommande veckan. Ska bli så himla skönt att komma igång igen efter min ordentliga förkylning! Ska ut å rida innan jobbet idag ifall jag hinner. Skönt! :) nä nu ska jag lägga Levis å hoppa in i duschen, packa väskor å bädda igen sängarna. Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0