Tisdag

Precis lämnat pojkarna på dagis. Lagt mig i soffan å ska vila en stund. Hostar så det känns som rakblad i halsen. Huvudvärk å allmänt slö i kroppen. Ledig idag å imorrn för att sedan jobba kväll på torsdag. Blev ett fem timmars pass på åsen igår utan röst. Kunde knappt viska. Det var ingen hit alls så det blir skönt att vila upp sig. Hoppas på att få tillbaka min dator ikväll... Annars är väl allt annat som vanligt. Ska gå en sväng till oasen. De va nån utförsäljning av märkesplagg å barnplagg samt massa små plock. Fick hem mitt paket från jotex med. Köpt en hissgardin till köket. Leon fick nya gardiner med hus på å tillhörande kudde av mormor. Kanske får upp det idag :) nä nu ska jag vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0