Måndag

Tjingeling!

Sitter å kikar på tom och Jerry med Leon. Han ska snart hoppa i säng. Levis har precis somnat så nu är det lugnt här.

Va till nån typ kiropraktor idag å kollade ryggen. Jag brukar gå till Markus när jag har blivit sne och då finns det alltid ganska mkt att bryta till men idag, när jag har som mest värk finns det tydligen ingenting att bryta tillbaka.. Sen så har jag slitit sönder ett muskelfäste för många år sen som jag har FRUKTANSVÄRT ont på och han jag träffade idag sa att min hjärna bara inbillar mig att jag har ont där, sååå på fredag ska han sätta nå akupunktur nålar så att min hjärna ska sluta "lura mig" om att de gör ont där. Känns som ett stort skämt och att man inte blivit tagen på allvar, blir en ny tid hos Markus...

Blev en snabb sväng på gymmet idag, kom så sent från kiropraktorn å pojkarna skulle hämtas från dagis, men de lilla är bättre än ingenting :)

En vecka snusfri idag. Duktiga mej :)

Annars är väl allt ganska som vanligt. Mer eller mindre iaf :)
Har börjat se dom här änglagård filmerna. Ha aldrig sett dem så ikv ska jag se sista filmen, tkr dom är bra :)

Nä nu ska Leon i säng. Ha en bra kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0