Onsdag

Effektiv dag! Lämnade pojkarna på dagis imorse. Tog en fika med mamma på Näslunds, for på blommaffärn å mamma gav mig två små söta kaktusar, en sväng på fahlgrens, rengjorde akvariumet, ner på djuraffärn för att köpa ny pump å nå fiskar, in på sportringen å köpa galonbyxor åt Leon å galonhandakar åt Levis, utvecklingssamtal (Levis), hem å dola på innan middagen. Bjöd mamma å Lars samt Anton på mat. Ner på gymmet. Körde rygg/mage å 1mil på löpbandet å crosstrainern. Nu är min kropp trött så jag ska strax sova! :)

Ska lägga om min träning nu under två veckor. Lägga ner mer tid på cardio 1mil per dag / 6dagar i veckan. Kommer fortfarande att köra mitt schema på styrketräningen men inte lika hårt utan mer underhålla musklerna under dessa två veckor som ska fyllas med motion. Min motivation har aldrig varit större än vad den är nu! Jag ska nå mitt mål!

Nattinatt!! :)


Kommentarer
Postat av: anonym

Hur många läsare har du på din blogg?
du är verkligen duktig! Kram.

2013-03-28 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0