En glass i solen

Gick förvånadsvärt bra att somna igår. Blev mega trött när
jag låg och kikade på BB och lyckades somna kanske 5min
efter att det slutade. Annars brukar jag få ligga vaken hur
länge som helst när jag sover själv.

Leon vaknade till vid 01:00 men stoppade bara om honom så
var det lugnt igen.
Sen kom han in vid 05:30 och sa godmorgon och jag trodde klockan
var kring 7-8 så han fick gå och lägga sig en stund till.
Vid 07:15 klev vi upp för frukost.

Haft en riktig bråk morgon. Gnällt och tjurat mest hela tiden men nu
verkar det ha gått över för en stund iallafall.

Nu är vi precis hemkommen igen från en sväng på byn.
Köpt färg och slippapper så ska jag köra igång med det idag.
Lovade Leon att köpa nya batterier till en utav traktorerna.

Sen blev det en sväng på blå kiosken för att se om dom fått hem nå
mjukglass men inte än.. Suck.. Nordmaling måste då va segast på att
få hem grejer.
Så de fick bli en 88an till oss ist.

Nu ska jag lägga ut en bild på magen och sedan få vi se vad vi ska hitta på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0