Tisdag

Känner mig helt sprängd. Är så galet trött just nu och skulle
inte vilja något annat än att bara få sova en stund. Men det
är klockan alldeles för mkt för nu..

Vet inte vad klockan kan ha varit när jag somnade. Väldigt sent
iallafall...
Bemanningen rinde 06:45 imorse och ville att jag skulle jobba 7-14.
Men eftersom jag måste göra Leon klar och lämna honom så vet dom
att jag kan bli lite sen om dom ringer på morgonen och det känns då bra!
Men jag blev så förvånad själv imorse när jag såg vad klockan var då jag
kommit till jobbet... 07:30. Det gick snabbt må ja säga :)

Imorrn jobbar jag 7-12 och då ska jag sova direkt jag kommer hem!

Sen torsdag har jag ett möte på AF.
Fredag ingenting alls i kalendern så då blir vi bara hemma om det inte blir
något jobb vill säga.

Leon ligger och kikar på skrotnisse i soffan just nu. Har varit barnvakt till Saga
och Casper så Leon har inte hunnit vila idag så det får bli en tidigare kväll för honom
helt enkelt. Han ska ju upp strax innan 06 imorrn med så det kan han gott behöva.

Jonas kom precis hem från jobbet så nu ska vi käka och sedan får vi se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0