Effektiv dag !

Har varit så himla effektiv både idag och igår.
Gårdagen putsade jag alla fönster invändigt, duschade alla
blommor och plockade bort grejor.
Idag gick vi upp vid 07:30. Fikade, drack kaffe och spelade kort
med Addi innan hon skulle börja jobba.
När hon farit så började jag och Leon med lite städning.
Tog en paus och ringde Jessica. Vi gick ut på en lång promenad.
Stannade till vid lekparken där Anna var och lekte med ungarna så
vi stannade där en stund. Leon åkte bob och klättrade i alla ställningar :)

När vi sedan skiljes så for vi hemåt och fortsatte med städningen.
Har putsat fyra rutor utvändigt när det var så underbart väder ute idag.
Bytt gardiner och dukar. Dammsugat och dammtorkat. Känner mig riktigt
nöjd efter dagen :)

Leon var så trött så han somnade i mitt knä när vi satt i soffan. Väckte han efter
30min och frågade om han ville gå och lägga sig för natten vilket han ville så jag
sa åt honom att sitta i soffan och vänta tills jag hämtat pyjamasen och när jag kom
in igen så hade han lagt sig ner och nästan somnat om.
Han var helt slutkörd så det blev en tidig kväll för honom. 18:30 var han i säng.
Somnade direkt.

Pratade med Jonas på eftermiddagen också. Dom hade lastat upp skotrarna på släpet
och var redo för hemfärden imorgon. Ska bli så roligt att få hem honom igen!
Saknar i massor!

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på... Känner mig typ över social men jag får nog en
ensam hemma kväll :) Ska se om de är nå bra på tv och käka nå chips..

Imorgon funderar jag på att skotta fram utegranen så jag blir av med den. Men frågan
är hur mkt den sitter fast. Säkert en hel del..

Nä nu måste jag hitta på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0