Fredag

Väntar på att klockan ska bli 09:30 så vi kan gå ut.
Har för mig att sport ringen öppnar då..

Sen efter att vi har varit ute vet jag inte vad vi ska hitta
på.. Ska iallafall göra bort alla räkningar.

Nästa vecka ska Elvis kastreras.. Eller steriliseras nu när
det visade sig vara en hona.. Gick in i löpen förra veckan
och gudarns va billig hon är nu. Bara att hålla ut. Hon flyttar
till pappa efter återhämtningen efter steriliseringen.
Då har vi ingen katt kvar..

Skulle vilja köpa en Sphynx (naken katt). Grymt fräna enligt mig.
Men då kostar en kattunge mellan 10.00-18.000kronor.
Dessutom skulle jag aldrig våga ha katten ute och det tycker jag
är tråkigt för kattens del att bara gå inne hela tiden. Nog för att dom
är inne katter då dom inte ska utsättas för kyla eller starkt solljus men
det känns ändå som att dom skulle bli uttråkade.
Men titta på dom kan man ju alltid göra ;)


Beställde tre plagg från Nelly.com igår med Addi.






Tröjan är till Leon .

Längtar tills Klänningen går att använda! Blev så kär i den!

Imorgon jobbar jag 12-21:30 söndag 7-16:30. Kändes skönt att börja 12 på
lördag och sluta så pass tidigt på söndagen iallafall :)

Nästa vecka känns det som att jag kommer ha fullt upp.. Tror jag har tre körningar,
teorikurs, dubbla läxor, steriliseringen, jobb och ett möte.
Men nog ska det gå de med..

Nu ska jag kika lite bloggar sedan duscha och göra oss klar för att gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0