Måndag

Körningen gick bra.. Hade backning runt hörn idag.
Något som jag skulle behöva träna lite mer på eftersom
jag har ganska bråttom när jag backar men annars så
gick det bara bra. :)

Imorgon skulle vi göra nå vändningar så vi får väl se hur det går..

Gjort klart läxan på teorin också. Så är den klar till imorgonkväll.

På onsdag ska jag jobba. Ska bli skönt faktiskt..

Annars så är det väl ganska lugnt under veckan.. Leon ska till Jonte
på torsdagen och jag ska väl fortsätta med mitt pluggande då hade
jag tänkt.

Imorgon ska jag träffa Addi gumman efter körningen och Af också..
Få se vad vi hittar på för ngt :)


Igår morse var det så himla fint väder ute. Smsade Anna och frågade om vi
skulle ta en promenad me vagnarna. Dom var redan påväg ut så jag klädde
Leon och traskade mot Rödviken där vi möttes. Gick någon timma och sedan
hem till Anna för lunch. Grillade korv och hade de bara trevligt!
När Mathilda och Leon blev trötta så packade vi ner dom i vagnen och gick en
riktig långpromenad. Var nog ute två timmar. Tog en runda till statoil och stannade
till där för en drickes paus :) Var så mysigt och det har gått alldeles för länge sedan
vi surrade sist så vi hade en hel del att prata om.

När jag sen kom hem med Leon så sovde han fortfarande. Lämnade honom ute i vagnen
medans jag gick och skottade av de lilla som låg på altanen så den skulle få torka upp helt.
Sedan surrade jag lite i telefon och kollade på när Leon lekte tills det plingade på dörren.
Baby hade kommit hem! Så härligt att få hålla om honom igen. Kändes som flera veckor hade
gått!
Vi hade en riktig myskväll igår med massa surr, spelade kort, såg solsidan och BB innan vi
somnade. Riktigt mysigt! <3




Happy to lay here
Just happy to be here
I´m happy to know that
you play me a song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0