Måndag

Fick till min förvåning väcka Leon imorse, trots att han självmant
ville gå och lägga sig 18:30 igår!!
Var in och väckte han vid 07:50 imorse och gjorde frukost åt honom.
Medans han käkade så duschade jag håret och gjorde mig klar för
att gå ut.
Lämnade honom på dagis och gick hem tvärt för att fika och kika igenom
tidningen.
Sedan hade jag körlektion kl 10, parkering och fickparkeringar var det
idag och som jag har gruvat. Till min förvåning så var denna lektion roligast
av alla och jag blev till och med godkänd innan lektionen var slut! :D

Fick även koden till datorn idag så jag ska sitta med pärmarna onsdag och
torsdag iallafall. Toppen toppen!

Börjar se lite ljus i slutet utav tunneln nu iallafall. Körningen har jag kommit
nästan för långt med gemförelse med teorin men ska lägga mer tid på den nu då
är det tänkt. Vet inte vad jag skulle gjort om inte teorikurserna fanns. Har fem
tillfällen kvar på den och redan har det hjälp jätte mkt!

Nästa vecka har jag körning måndag, teorikurs tisdag, dubbellektion onsdag och
första stadskörningen på torsdag. Spännande och fullspäckad vecka!

Ikväll är det föräldramöte på dagis. Sa till Jonas att jag inte visste om jag skulle orka
gå på det eftersom jag har teoriläxor att göra så han erbjöd sig att fara vilket kändes
super skönt! Så han ska på sitt första föräldramöte ikväll :) gullet!

Imorgon hade jag och Addi tänkt sticka in till stan en sväng. Jag måste nämligen köpa
mig en väska som jag fick syn på jobbet förra veckan, den låg på en stol så jag stannade
till och med till lite extra för att kika på den, när jag kom upp från omklädningsrummet så
var den borta, med då i helgen såg jag Jenny bära den och jag fick veta vars hon funnit den
så imorrn hade jag tänkt införskaffa mig en egen :) Längtar rakt :P
Annars så blir det väl bara nån lunch och umgås en stund med stumpan!

Nä nu ska jag ut och hämta posten och sedan börja gå till dagis och hämta hem lilleman!

Gamla goda tider!

Boom Boom Billy



Axel



Men du slår allt !

Emil Bowler






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0