Måndag 7 Mars

Trött och less efter dagen.

Hade tänkt läsa lite i boken men jag tror inte
att någonting kommer att fastna ikväll.

Ringde och väckte Addi imorse påväg till dagis.
For till henne efter att jag lämnat Leon.
Drack några koppar kaffe och käkade en sallad från fiket.
Mkt mysigt!

Hade körning kl 11 så jag pinnade iväg på den. Gick bra..
Kände mig mkt mer lugn och säker än förra gången vilket
var kul. Hade dock vant mig vid volvon att bromsen är en aning
trögare så det blev några pallnitar med körskolebilen idag men
va tusan :D Övade start i backe idag och att växla ner från
höga hastigheter och det gick bara bra :)

En timme efter körningen var det dags för riskettan. Var enligt mig
en ganska dryg grej. Allting var egentligen saker som är väldigt
självklara. Som att inte dricka alkohol i trafiken och sånna saker.
Men men den var ju ett måste att gå..

Den slutade kl 16 så då gick jag hemåt där Jessica, Saga och Leon väntade.
Hade sån tur att hon kunde ställa upp som barnvakt!

Gjorde middag till Jonas och Leon och sedan fick han leka en stund innan han
fick gå i säng. Blev mkt gråt och gnäll ikväll. Han hade inte vilat något under
dagen vilket han behöver så han var övertrött gånger 100 men somnade omgående.

Väntar på att klockan ska bli 21 så ska vi se "En unge i minuten".
Är förvånadsvärt nog, taggad på kommande förlossning.
Leon´s förlossning var långt, långt ifrån vad jag hade tänkt mig. Hoppas
verkligen att det kommer att gå bra den här gången.
Men nog gör det de.. Ingen förlossning är den andre lik :)

Annars imorgon är det dagis för lilleman och jag ska väl bara tare lugnt.
Plugga lite och kanske umgås med Addi.

Har iallafall bokat 7 körlektioner idag, bokat ganska tätt, någon vecka tog jag
mån tis och ons och lite sånna tider så att jag få göra bort de här me körkortet
så fort som möjligt. Vill köra så pass så jag får göra bort halkbanan ganska omgående
iaf. Sen ska jag börja med pärmarna på datorn när jag hunnit läsa lite i boken.
Blir nog toppen :)

Nä nu ska jag hjälpa baby lite med utstädning av bussen innan det börjar på tv´n.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0