Onsdag 16 Mars

Teorikursen gick bra igår. Hade faktiskt ganska roligt :)
Har dock fått läxa tills nästa gång på 37sidor.. Weii eller hur var det..
Måste verkligen lägga på ett kol med läsningen så jag kan börja på datorn
så jag hinner det färdigt innan mitt preleminära datum för uppkörning och teoriprov.

Bokade om två lektioner igår och satte in en dubbellektion också. Tror inte att jag ska
behöva boka några fler lektioner iaf..

Nu är det bara att köra för fullt så jag får göra halkbanan innan magen har blivit
för stor och sedan är jag klar med allting runtomkring som kurser och sånna saker
som måste göras. Då kan jag fokusera på läsning och körning enbart. Skönt!
 
Jonas har åkt för någon timma sedan.. Längtar redan tills det är söndag.. :P
Nog ska det gå bra men det är verkligen inge roligt att vara utan varann när man är
van att se varann varje dag. Kan inte fatta att vi aldrig blir less på varann emellanåt men det
är ju bra att man inte blir det :)

Saknar honom redan!

Jag och Leon har käkat middag för en stund sedan och nu leker han med några bilar..
Snart är det dags för honom att krypa i säng och då ska jag spela lite tror jag..
Sen kommer Addi strax efter 20:00. Hon ska sova över inatt..
Ha kirrat en flaska alkoholfritt vin som vi ska dela på så sen blir det väl lite kort spel :)

Idag har jag gått 21 fulla veckor så jag uppdaterar med bild och sådant imorgon.

Leon ska åka till sin pappa under några timmar imorgon och jag ska kila iväg till
optikern och kolla på bågarna som han hade beställt hem. Hoppas jag hittar något som
faller i smaken så jag kan få glasögonen någon gång..

Blev så himla sugen på att fara in till Övik eller något imorgon.. Skulle vilja köpa mig en
kort kofta och några nya toppar.. Såg att Gina fått in en hel del snyggt på deras sida så man
kanske skulle ha gjort en liten beställning..

Nä nu ska jag hjälpa lilleman med pyjamasen åsså blir det en frukt för hans del sedan sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0