Söndag

Gårkvällen slutade bra mkt bättre än vad den började med.
Blev en aning oense med Jonas igår när jag körde.. Vet inte
hur många år sen jag blev så sne som jag blev igår. Surade
i sju timmar ir nått sånt och ville inte köra bil nått mer men
senare mot kvällen så löste vi det där.
Beställde hem pizza och for sedan ut och tränade mörkerkörning.
Blev en tripp till Sunnansjö. Hälsade på Jessica, Hansa och Saga.
For hemåt strax efter 21. Leon va så himla trött så när vi kom in
i hallsen så sa han - Leon vila en stund. Det är inte många gånger
man har fått höra det.

Slö tittade lite på tv och kvällade sedan.

Idag for vi till Aspeå och hälsade på Emil. Inte en dag för tidigt men
det var verkligen roligt att se honom igen och har verkar trivas så
himla bra där! Blev kvar 2-3 tim och sedan for vi hem igen.
Jag körde bägge svängarna så det blev lite träning idag me :)
Leon ligger och vilar just nu och strax ska vi börja med middagen.
Pommes och korv. Mumma!

Ikväll blir det Solsidan och Wallander.

Imorgon har jag körning och efter det ska jag göra bort riskettan.

Nä nu ska vi köra igång med maten.


Kommentarer
Postat av: Alex

De kommer att gå bara bra för dig :)

Saknar dig massor. Ska vi hitta på nått imorrn? Puss darling!

2011-03-06 @ 18:06:06
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0