Torsdag

Morrn !

Vaknade iof för 2,5 timme sedan men men :)
Leon började få hosta igår och idag är han en aning sämre.
Hosta och snorig. Hängig och humöret är kasst. Han har precis
fått en alvedon och en halstablett så jag hoppas att det hjälper
litegrann iaf. Nu ligger han nerbäddad i soffan under en filt.

Ska strax hoppa in i dushen och dra på mig något annat än mjukisar.
Blir bara en hemma dag idag eftersom han inte är helt kry. Ska väl städa
lite, packa ihop nå kläder som han ska ha till ombyte/utekläder på dagis
och sånna saker. Sedan ska jag återgå till teorin. Börjar me tjocka boken
idag... Måste ju va 300sidor i den ir nått sånt.. Men men de ska förhoppningsvis
bara göras en gång :D

Igårkväll for vi till Tallbacken och hälsade på morfar och lämnade in lönepapperen.
For därifrån kring 19:00 och tog då en liten sväng med bilen. Blev Storfall och tillbaka.
Snöade rätt ordentligt och blåste som bara den. Jag satt bara och tänkte älg älg älg om
och om igen i skallen :P Men det gick jätte bra. Jonas gillar dock inte att jag genar så
förbaskat i varje sväng och de bör jag verkligen få bort.

Jonas kunde känna första sparkarna igår. Hel mysigt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Kommer ett inlägg med bild på magen sedan :)





Börja bli så sugen på en ny tatuering nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0