Onsdag

Haft en ganska så slapp förmiddag. Jessica har varit
hit på kaffe så det blev en massa surrande..
Packade ner Levis i vagnen kring 12:30. Han däckade direkt.
Gick till BVC, tog en liten omväg så lilleman skulle få sova så
länge som möjligt.
Hade 1timmes samtal. Nådigt skönt måste jag säga. Känner
mig lite spräng i huvet men så lättad i själen!
Har fått två nya tider så det känns verkligen jätte bra.

På vägen hem så slocknade Levis direkt. Han var så himla trött.
Har parkerat vagnen ute så han ska få sova klart.
Känns så skönt nu när vi skaffat en babyvakt. Världens bästa köp!

Ska dra en repa med dammsugarn nu och sedan fika någon macka.
Jag och Carro ska äta middag på max idag så man får inte bli för
mätt ;) Ska bli otroligt roligt att fara på bio. Undra om det är fyra
eller fem år sedan sist. ALLDELES för länge sen iallafall. Känns
nästan lyxigt. En kväll utan barn och bara få vara mig själv men
finaste Carro!

Bemanningen hörde förresten av sig idag. Blev så himla förvånad.
Ska jobba nyårshelgen. Storhelgsersättning. I like it alot! ;D
Då har jag även dragit ner på amningen till två mål välling om dagen
så det passar ju jätte bra. Ska jobba 5timmars pass bara.
Hade bestämt mig för att amma tills han blivit 4månader och så skulle
jag vara nöjd men det fungerar så himla bra och han vill inte/kan inte sova
utan att ha fått snutta en stund efter kvällsvällingen heller så jag kommer
att fortsätta amma honom. Max 6mån iallafall.

Hörde iaf av mig igen å sa att jag kan jobba morgon på julafton och juldagen
också ifall det är någon som vill va ledig så jag håller tummarna :)

Nä nu ska jag dammsuga å plocka undan lite grejer.

Ha en trevlig kväll, de ska jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0