Tisdag

Efter att jag hämtat hem Leon från dagis så blev
vi så trött allihop så vi la oss och vilade. Väldigt
ovanligt att Leon vill vila men det var faktiskt han
som föreslog det.
Leon somnade på soffan framför en film och jag o
Levis somnade i min och Jonas säng. Såå skönt.
Sov nästan 2tim.

Sedan hjälpte Leon mig med maten, vet inte vad han
fått för sig men han har hjälpt till med middagen i snart
två veckors tid. :)

Efter vi käkat så gjorde vi negerbollar. Leon åt mer än
vad han rullade i pärlsockret men va gör d :)

Levis vilade en stund till och har ganska nyvaknat. Leon ligger
i sin säng och ska sova men är på lite dåligt humör för han säger
att det är gammalt vatten i hans flaska. Jag är inte den som tramsar
om sånna där grejer och spec inte när det är dags att sova. Då får det vara.

Jonas ska väl vara hemma snart tror jag. Han stannade kvar efter jobbet
för att hjälpa någon me nå fix på en bil.

Kvällen lär bli hel lugn. Ska se några program på tv´n och sedan ska vi väl
göra kväll där kring 23:00. :)

Imorrn ska Leon på dagis och sedan ska han till sin pappa efteråt.
Jag ska på mitt första samtal imorrn kl 13.00 och sen på kvällen är
det BIOOO !!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0