Fredag

Ja då var fredagen här.. Har inga planer inför helgen och
det känns väl ganska skönt. Ska umgås me grannarna
iallafall.
Leon ska till sin pappa på lördag ist för söndag den här
veckan men annars är väl allting som vanligt.

Idag ska jag hälsa på Tallbacken och mina arbetskamrater.
Ska bli riktigt trevligt :) Kanske man skulle ha bakat något
å ta med. :)

Men det blir efter middagen för Jonas skulle också med.
Få se om Leon vågar gå in idag. Han har nämligen blivit
rädd för en som bor där.. Men det brukar gå bra efter en
stund :)

Ikväll ska vi äntligen köra igång värmen. Jonas ska sota pannan
och jag ska fylla på förrådet. Vaknade imorse och det var så nedrans
kallt här så jag låg me två täcken och en filt.
Kollade febern men hade 36,5 och sedan kolla jag hur varmt de va
inne och vi hade endast 17,5 huuuuga.

Idag ska jag greja med en stor städning och vika en massa tvätt som
har fått vänta. Rensa skafferiet skulle jag ha gjort med..

Nä en dusch nu och sedan ska jag köra igång! Ha en trevlig fredag!



Underbaringar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0