morrnmorrn!

Vaknade för ca 45min sedan, gav Levis mat och bytte
sedan kläder på Leon och gav han fika.
Leon åkte precis till sin pappa, Levis och Jonas ligger
och sover så jag har hamnat framför datorn som vanligt. :P

Vet inte vad vi ska hitta på för något idag. Mamma skulle
komma förbi men annars så har jag ingen aning.

Va som sagt till Tallbacken igår, hade bakat två kladdkakor innan
och vispat iordning grädden. Dom var tom ljummen när vi kom dit.
Heeel gott! Leon blev så överspeedad så vi skippade att gå till
Lugnet så det blev bara Åsen igår.
Fick en hel kladdkaka över så jag kilade över till grannarna med den. :)
Kikade lite Idol där och surrade innan jag gick hem för att återgå
till tvtittandet med mina hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0