Torsdag

Godmorgon!

Känner mig en aning trött och seg men nu får
det vara morgon för mig och Leon.
Levis ligger fortfarande och sover. Skönt!
Leon sitter och leker me nå skoterbåtar säger han. :)

Idag var det tänkt att vi skulle fara till kusin men hon
hade hittat ett bord i Timrå så dom ska åka dit idag så
vi ska fara dit på måndag istället.

Men då har jag en massa annat jag ska göra idag istället.
När Levis har vaknat ska vi gå på Konsum och köpa blöjor.
Sedan blir det hem å städa i tvrummet. Ska dammtorka alla
hyllor och i fönstren.
Sen öppnar Mimer kl 13 så då ska vi kila iväg dit och kolla
ifall dom har nå bordslampor som jag hade tänkt beställa
från Jotex men jag har för mig att jag sett dom på Mimer så
jag ska kika där först.
När vi kommer hem igen så ska jag göra en beställning hos Jotex.
Dom har ju börjat sy gardiner efter önskemål så dom ska få fixa
gardiner till tvrummet. Har hittat tyget jag vill ha men dom måste
sys upp och sen ska dom få göra en kappa till lilla fönstret också.
Och sist men inte minst ringa Big street.

En fullspäckad dag helt enkelt :)

Ska lägga ut bilder senare på vad jag ska beställa från Jotex. :)

Igår så var vi iallafall på soptippen å kastade lite grejer.
Lastade in gammsofforna i släpet och for me det till Jessica.
Där blev det kaffe och en massa surr :)
Erbjöd oss att ta med en gammal frysbox från dom som Jessica ha
velat bli av med så länge så det blev en vända till soptippen igen.

Leon kom tillbaka kring 19:00. La han vid 19:45. Sedan ringde Nina
och hon kom över å såg Bonde med mig. Hel mys :)

Nä dags att göra någon nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0