Fredag

Leon har precis farit till sin pappa. Gudarns så speedad han
har varit både igår och idag så det ska faktiskt bli lite skönt
att få det lite lugnare här hemma så man hinner vila mellan
varven så både jag och Levis får bli friska.

Lilleman hade 39.9 igår och låg på 38.7 imorse. Nu känns han
bättre men det bara rinner ur nästan och han hostar en hel del.
lillsjuklingen <3

Leon har hostat största delen av natten men har ingen feber så
det känns då skönt. Hostmedicin vill han inte heller ta så det är
väl bara till att hoppas på att han blir frisk snart han med.

Jag har frysit och svettats i omgångar. Klär av mig och klär på mig.
Måttligt drygt men Lars var på Apoteket och köpte lite medicin så nu
ska jag bli frisk!

Annie kom förbi en sväng på förmiddan. Mamma och Lars var hit med
så det blev yatzy och kaffe. Riktigt trevligt! Synd man träffar Annie alldeles
för sällan..

Nu ska jag börja med maten, min specialare! Kycklinggryta.
och sedan invänta Petragumman! Blir till att kika lägenheten lite senare i em.
Längtar längtar längtar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0