Tisdag

Rackarns vilken snöstorm de var imorse! Hade tänkt ringa
dagis och säga att Leon stannar hemma men det lugnade ner
sig så vi gick dit ändå. På vägen hem började blåsten om igen
och det var helt underbart att komma in i värmen igen!

När jag väl var hemma igen så gick Levis i säng och sov en stund.
Mamma komme hit men hon va inge pigg så hon ha legat på soffan
hela dagen :P tråkmåns! ingen vidare yatzy kompis!

Hämtade hem Leon från dagis 13:30. Nu kikar vi på Pettsson
och Findus. Ska lägga ut nå kläder till försäljning i POP grupperna
på FB. har alldeles för mkt..

Sedan ska jag iväg å skicka några paket. Göra middag å sedan hade
jag tänkt fara å sola..

Igår planterade jag om alla blommor! känns så skönt att ha det gjort o
det blev såå bra! Fick fara en sväng på blommaffärn å köpa två större
krukor till ett par blommor åsså blev det krukor till barnrum!




Två sånna ugglekrukor till Leon´s rum, mamma stod för blommorna! :)
Köpte två st likadana fast i mellanstorlek som Levis ska ha i sitt blivande rum :)
Superfuper fina tycker jag och det finns bara ett fåtalkvar i skyltfönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0