Lööördagen är häääär :D

Äntligen lördag. Som jag har väntat haha :D

Igår blev det grillning hos Simon o Cicci. Super duper
gott! Cicci hade gjort en jätte godsallad med feta ost, vilket
jag egentligen inte äter men himlarns va gott det var!
Sedan var det gratäng, grillade majskolvar, vitlöksbröd, vitlökssmör,
nå kött och en kall öl. Så himla gott. Paltkoma verkligen! :)

Stannade där till 20:30 ungefär, hem och lägga trötta barn och sen kvällade
vi strax efter 21 men sprängande huvudvärk båda två :P haha.

Levis har lagt sig och vilat för tillfället, Leon har badat för en stund sedan men
är lite sur på mamma nu för att han inte får titta på nå klipp på youtube.
Men de blir nog bra :P

Ska hoppa in i duschen och köra igång med nå städning snart.
Jonte kommer vid 11 å hämtar Leon och sen kommer Cicci hit och hjälper
till lite :)

Måste ut till statoil å köpa Redbull till jägerbombsen med. Det var två gigantiska
burkar för 55kr. Måste införskaffas till ikv :)

Vad ska man ha för kläder ikväll?!!
Nä nu ska jag göra nån nytta! Ha en trevlig lördag, de ska jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0