Lördag

Det blev nog en öl för mkt igår. Men super trevligt hade
vi det iallafall! :) Det blev en massa surrande om G-punkten
och gud vet allt. Smörgåstårtan var super god!
Har sån tur att mamma ska kirra en till mig inför imorgon
när jag blir ett år äldre :P
Ska göra en gräddtårta till barnen med. Faktiskt himla skoj
att greja me tårtor! :)

Jonas och Levis har farit iväg på dop i H-fors. Jag ska göra ett
städryck efter jag har varit å solat. Sedan får jag väl se vad
dagen har att erbjuda.
Ikväll blir det iallafall en film vi hyrt på Ica och en massa gotta å
en öl eller två. :)

Imorrn sticker jag till Torrböle på morronkvisten och sen under
dagen blir det en massa dolande här hemma inför gästerna som
kommer :)

Taggar nästa helg som sjutton!! Och den 17e!! å efter löning!!
Detta blir en super bra månad! :D

Nä nu ska jag kila iväg å sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0