:)

Så jädra nöjd med veckans träning än så länge! Min pwo gör verkligen av sig också så man känner sig extra laddad o orkar längre! Har helt slutat med chips dricka o sånna saker. Förut unnade jag mig på helgen men känner att mitt mål är så mkt viktigare än att trycka i mig en massa dåliga fetter. Peppen är här o den stannar! :) kört axlar o kondition idag. Imorgon väntar ett ryggpass. Ska bli så kul!! :)

Är även ledig imorgon så en liten sovmorgon hade jag väl tänkt mig. Sen blir det en promenad o sedan ska jag sola. Dola på med lite tvätt osv :)

Aoife kommer från Irland imorgonkväll så jag ska klura ut va jag ska sysselsätta dem med. Dags att plocka fram engelskan med ;) denna gång är dem sex stycken som kommer och tre av dom har jag aldrig träffat så de ska bli spännande :)

Nä nu ska jag sova!! Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0