Slappar dag :)

Hann ungefär komma innanför dörren hos Carro igår innan ja föreslog att vi skulle på krogen. Sagt å gjort så käkade vi mysmiddag. Surrade å gjorde färdigt i stallet innan pappa hämtade upp oss för att skjutsa in oss till stan. Jag hade lånat skor av Carro, som har två storlekar mindre än mig så jag längtade bara tills man fick sitta ned när vi kom på allstar.. ;) var inte så värst mkt folk men fanns absolut ingenstans att sitta. Drog i oss nå Jäger å sen ägde vi dansgolvet ;) eller ngt sådant iallafall.. Var hemma vid 02:30. Däckade som en klubbad säl omgående å imorse var jag inte allt för pigg med de rättade till sig ganska fort..

Kl 13 kom Carro hit me skidor så vi for å åkte två varv kring elljusspåret. Vurpade ordentligt första varvet i sista backen. Ingen annan förutom Carro såg men attans va ont jag har i låret!! :P
Bakis pizza å sen la vi oss i soffan framför en film. Riktig myshelg :)

Ikväll ligger jag alldeles solo framför tvn å de känns riktigt skönt. :)
Mina älsklings pojkar har åkt till sina pappor så det känns riktigt tomt utan dem!! :/

Imorrn ska jag ta en ordentlig sovmorgon, kila ner på gymmet, ringa en massa samtal som jag skulle gjort bort i veckan egentligen, knåpa ihop hur jag vill att tatueringen ska bli osv.
Slutar dessutom snusa imorgon så jag råder ingen att komma hit de två första dagarna :P

Nä de va allt för ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0