Klippning idag !

Himlarns vad jag är peppad! Maria ska följa med också
så det blir trevligt! :)

Jessica och Saga kommer hit och är barnvakt. Skulle komma
en stund innan så vi hinner dricka lite kaffe.

Sen så ska Camilla mest troligt komma hit också. Isåfall
vid 11 tiden. Hoppas hoppas hoppas verkligen !
Vi har så mkt att surra om!

Nu ska jag iallafall kliva upp och klä på mig. Jag och Leon ska
gå på Konsum och köpa välling. Tänkte prova den nya 3års vällingen
och se om den mättar bättre. Kanske är det därför han vaknar om nätterna.
Har prövat ge han kvällsfika innan han ska sova men då orkar han ingen
välling så han vaknar ändå.. Aja nu ska vi kila. Lägger ut en bild på hur det
blev i håret sen!



Utanför stallet efter Carro och Jag hade varit ute med Cello och Emil.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Pga flytt har jag rensat garderoben till mycket bra priser, bl.a. massa skor och klänningar till jul och nyår fester hittas här.

Besök gärna vid intresse. Mvh,Elin.

2010-12-15 @ 22:37:59
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0