Torsdag 30 Dec

Gårdagen blev ganska lugn. For på möte kl 9 som Leon
följde med på. Sen handlade vi lite på Konsum.
Pallrade hemåt och gjorde fika, busade lite och
diskade bort.

Leon gick och vilade kring 12. Vilket jag också gjorde. Vaknade
strax innan 15:00. Riktigt skönt.

Körde igång med middagen direkt sedan gick vi ut på en promenad.
Leon åkte bobben. Mysigt!

Jonas skulle hjälpa någon med en bil så han kom hem kanske en kvart
efter jag och Leon kommit in.
Magnus och Sally komme förbi så jag gjorde kaffe och tog fram fika.
Bara trevligt :)

Såg på sista avsnittet av Bonde söker fru också. Va ska man följa för
program nu då?

Läkarn ringde imorse och berättade att min medicin finns att hämta ut nu
så jag och Leon ska gå dit på en stund hade jag tänkt.
Ska byta gardiner idag med. Var tänkt att de skulle bli gjort igår men jag
blev så fruktansvärt trött så jag pallade inte. Får ordna det idag ist.

Sen skulle jag ha varit ner på Ica för att hämta ut ett paket men jag tror
inte att det blir idag.. Kanske imorrn.

Blev så tvär sugen på att beställa lite nya gardiner också fast då kanske man
skulle ha väntat till början av sommaren. Men sugen är jag :)

Imorrn blir jag och Leon ensamma under förmiddagen. Jonas och en kompis till
han ska åka 13 mil med skotrarna på släp för att sedan pröva nya marker.. Haha
värt ;) Jaja tycker han det är roligt så..

Sen kring 18:00 har vi bjudit Magnus och Sally på middag. Blir iaf kladdkaka m
grädde till efterrätt men jag har ännu inte bestämt vad det blir för mat..

Ikväll hoppas jag på att vi kan hämta möbeln jag fått av farfar. Sen skulle jag
vilja fara och hälsa på Emil. Får se vad eftermiddagen bjuder på..

Nä om man skulle ha kört igång med dagens uppgifter då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0