Toooorsdag

Blev utringd lite sent imorse. Kl 8 och skulle jobba 5timmar.
På me kläderna och traska till dagis och sedan iväg till jobb.
Fick 5turer idag. Imorrn, måndag,tisdag,torsdag och fredag
nästa vecka. Like it a lot!

Längtar nästan ihjäl mig tills klockan ska bli efter fyra så jag och
Addi kan åka till stan och handla lite. Blir några små affärer och sedan
Coop Forum I hope.

Fick sms idag om att mitt paket med Leons julklapp kommit. Det gick
verkligen fort! Ska väl hämta ut de imorrn.

Sitter som på nålar och väntar på min super duper mega snygga klänning
kommer! Ska ha den på julafton så de få bli premiär kvällen :)
längtar längtar lääängtar!

Nä nu ska ja spela lite innan de är dags för att dra till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0