trött trött trött...

Är så sjukt trött så det blir ett kort inlägg sen ska jag sova!

Leon vaknade mega tidigt imorse. Fick han till att somna om
någon timma och det var välbehövligt. For sen och lämnade
honom på dagis. Stötte på Jessica där och det blev så att hon
följde mig hem på kaffe, spelade kort och surrade. Vid 13:00
gick vi mot dagis tillsammans, hämtade ungarna och for sen
på konsum. Skiljdes där och när jag skulle traska hemåt så vek
jag och Leon in hos Addi en sväng.

Kom hem och då hade mamma tagit sig in i huset. Hon skulle va
barnvakt medans jag började jobba och tills Jonas kom hem.
Hon skjutsade mig till jobbet strax innan 15:30 fast jag skulle
börja 16. Men skönt att hinna med en kaffe kopp och bläddra igenom
pärmen så man får se vad som hänt under de dagar man varit borta.

Har nog haft det drygaste jobbkvällen någonsin. pga två saker. men tur
Olfa och jag jobbade på samma sida. Blir så mkt roligare med henne!

Jonas hämtade mig när jag slutade. Har bara legat och surrat om dagen.
Krypit ner i sängen nu, kollat några bloggar, fb och blocket såklart.

Hade fått ett långt mejl från Diane så min rossliga stavning i engelska har
även tränats ikv. Hon och Shane kanske kommer hit i Januari/Februari och
det hoppas jag innerligt. Saknar saknar saknar så mkt! Vill bara krama om henne!

Imorgon jobb 7-12 sen ledig onsdag och helgen. Weii!

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0