Fredag 29okt

Godmorgon....

Leon var vaken vid 06:00 imorse. Ville fika vid 06:45.
Jag är mega trött.. Förstår inte varför han ska vakna så
tidigt för han är ändå trött och grinig på morgonen.
Går inte att lägga han heller för han kliver bara upp..
Försöker intala mig att det bara är en period.. I hope so...

Igår grejade jag med städning. For till Jonas pappa när han
kommit hem, blev kaffe där. En sväng till mamma efter det
för jag skulle skriva ut några papper och skicka till försäkringskassan.
Tycker allt är så krångligt när det gäller försäkringskassan. Men jag
tror det blev rätt..

Bakade scones på kvällskvisten till kvällsfikat. Mkt gott!

Idag ska jag greja med tvätten och måla sista varvet på plankorna till
taket så det kommer upp i helgen. :)

Fick ett sms igår om att mitt paket är inlämnat till posten och på väg till
mig så jag hoppas det kommer idag. Ett nytt pc spel :D weiii hoppas hoppas!

Imorgon jobbar jag 7-16:30. Efter det ska jag gå på graven och tända ett ljus.
När vi kommer hem ska vi äta kräftor, hyra en film och äta godis. Mysigt!

Taggar inte söndag.. 7-12/16:30-21:30. Gillar inte delade turer för man blir så
lat dom timmar man är hemma.. Men de ger pengar :) Sen måndag 7-12 älskar de
passet!

Nä om man kanske ska dra sig ur sängen då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0