Fredagkväll. .

Haft en hel booring dag idag.
Maria var dock förbi en sväng och drack kaffe
innan hon skulle jobba men annars har jag inte
gjort ett smack..
Jag som skulle röja uppe på vindan bland en massa
gval som jag hade tänkt lägga ut på tradera.
Fick sålt för 900kr ikv och det känns väl bara bra! :)
Äre ändå saker man inte ska ha kvar så varför inte
sälja eller slänga?

Försökte mig på middag med.. Jag hatar fritöser..
Ir.. allt som har lampor som ska slockna när maten
är klar. Dom ljuger ju bara. Eller egentligen hatar jag
att lagga mat.. Det är nog där skon klämmer.
Jaja. Jag började sura och struntade i middagen..

Blev på lite bättre humör när vi komme till stallet.
Men man börjar verkligen känna att det ska bli skönt
för både mig och Emil att få han flyttad.
Jag hinner verkligen inte. Tur är ju att jag får hälsa
på honom så mycket jag vill! :)

När vi kom till Nordmaling igen kilade jag in på Konsum.
Köpte hjärtan, cola och gooodis. Leon fick sina efterlängtade
"bollar" som har kallar dom.. Äre Kalle kuling dom kallas?
Mötte iallafall en snygg brutta i kassan.. Så jag stog och surrade
med Addi en snabb sväng innan jag for.

Väl hemma så var Leon överspeedad över att vi hade köpt godis
så han fick va med på "fredagsmyset" i soffan framför en film.
Han pallade dock bara 20minuter så han fick en välling och kröp
sedan till kojs.

Lagt oss i sängen nu för att sova. Jag skulle bara skicka vinnarmail
till dom som vinnit auktionerna på tradera. Jonas har redan somnat
sååå.. vad gör man nu?

Imorgonbitti blir det en dusch och sedan iväg till stan för några snabba
ärenden. Ska bla in på systemet.
Jägermeister ooooja. Imorgon ska vi till Balfors på middag och stannar
över natten. Jag peppar till min Jagerbomb!

Söndag blir det marknaden en snabbsväng och sedan får jag väl se om
det blir att få upp tapet i hallen.

Nu ska jag försöka sova! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha du är så duktig då de gäller matlagning;)

palle kulig! Hoppas du hade de kul igår :)

2010-10-17 @ 13:52:38
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0