Gaaaah

Leon har vaknat tidigt varje morgon i en veckas tid nu..
Mellan 05:30-07:00, de är verkligen inte ok !
Han som alltid varit så duktig på att sova.
Mellan 09:00-11:00. Han går fortfarande och lägger sig
samma tid men vaknar ändå så tidigt.
Sen är han ändå trött vid 09-10 igen så jag förstår inte
varför han ska orka vakna så tidigt...
Jag är inte van detta...

Idag ska jag som sagt fixa me lite papper, ringa några samtal
och sådant. Måste även ut i blåsten för att köpa mig en snusdosa.
Efter det blir det väl att käka något, duscha och göra sig klar för jobb!
Hade mer än gärna jobbat dag istället och börjat sju. Än fast jag inte
är morgon människa men när Leon ändå väcker en så varför inte..

Min underbara slutar lite tidigare idag för att hinna hem innan jag ska
till jobbet så han kan ta Leon och sedan far han och gör bort stallet
åt mig.
That´s Love On High Level <3

Alexandra är och gör högskoleprov i Umeå idag.
Jag håller alla tummar och tår för att det går bra men
det är jag helt säker på att det gör.


Jag Älskar Dig Gränslöst
Alexandra Fältskog - Emma Jacobsson




Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi nä ja gjorde ju svenskaprov :] Älskar dig bästaste!

2010-10-14 @ 19:09:52
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0