Godmorgon!

Ska snart dra mig upp ur sängen.
koka nå kaffe till Jonas och Magnus som är ute och her
upp nya garageporten :)

Igår kom Maria hit strax efter 11 och började diska som vi
hade tummat på. Taaack söt*
Sen for vi till häggan och kikade. Hittade två par jeans som fick
följa med mig hem. Baaara 700kr fattigare..
Men man lever bara ett liv..
Räknade mina jeans igår och kom upp till 15par.
Så dom två som jag köpte igår behövde jag egentligen inte men men.
När vi var klara där for vi å köpte snus och sedan pizza för att ta med
hem. Leon blev mega taggad när han såg vad vi skulle äta. :)

Kröp ner i sängen efter det och såg travet.
Skjutsade Leon till mamma för han skulle sova över där.
Han vinkade hejdå glatt i mormors knä när vi var påväg att fara :)

For på solkusten och solade en stund. Maria har nämligen aldrig prövat
på att sola solarium, underlig som hon är.. haha nejdå men det kommer bli
fler gånger :)

Kikade sen på Stay alive och Saw sedan drog vi ut och körde några varv med
bilen.

Så såg gårdagen ut.

Idag ska jag hälsa på Emil, riva tapet och dola på hemma.

Dags att köra igång!

Har förresten tid för tatuering den 25 Februari. Denna kommer bli SJUKT snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0