Hemma igen

Blev borta ett bra tag men har varit hemma en stund nu.
Stannade hos Jessica längre än vad jag hade tänkt mig.
Blev bjuden på lunch där med, gott gott!

När jag och Leon gick därifrån så for vi på Konsum. Handlade
lite för mycke än vad jag egentligen orkade bära haha.
Rymdes inte så mkt i korgen under vagnen så jag fick bära
en fullproppad påse och blöjpaketet. Det var sjukt tungt vill
jag lova. Åsså ringde det mitt upp i allt. Kunde inte svara så
jag struntade i det.

När jag kom hem så gjorde jag och Leon välling.
Han somnade på en gång. Sköönt!

Nu hade jag tänkt ta hand om all disk. Det ser verkligen inte
lockande ut idag..

Tapeterna till Leon´s rum har kommit i veckan så jag hoppas på
att Jonas kan sätta upp de under helgen!

Ska städa ur lägenheten med för det ringde en som ville komma och
kolla på måndag och hon hade redan bestämt sig för att ta den men
måste prata med min hyresvärd först.. Nice de hade varit att bli av
med den. En sak mindre i världen för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0