Vääärst

va de va månda som va nyfikna igår när jag skrivit
ut min blogg då :P
men nog är de roligt med fler läsare alltid :)

Struntade i att ställa väckaren igår för Leon brukar
ändå ALLTID vakna långt i förväg. Vilket han inte gjorde
idag. 08:20 vaknade jag när jag hörde hur han grejade
på i köket.
Han hade gjort eget fika han.. Det var väldigt intressant
att städa bort kan man minst sagt säga...

Tog fram kläder till honom och satte mig på golvet i hans rum,
skulle hjälpa han på med kläderna.
När byxor och sockarna var på så skulle jag ta tag i hans armar
och sätta han upp. När vi var halvvägs och han halv satt upp så
blixtrade det som bara till i ryggen och jag tappade taget om honom.
Har aldrig någonsin hänt något liknande. FY F*N va ont det gjorde.
Leon blev alldeles chockad och tittade bara på mig. Bad honom springa
och hämta min mobil vilket han gjorde på direken så jag fick ringa till
Jonas. Efter det så ringde jag till mamma och frågade vars hon var.
Dom stod på statoil så jag frågade om hon kunde lämna Leon på dagis.
Så dom kom på en gång. Tog inte nådigt lite tid för mig att kliva upp från
golvet. Ajaj va ont de gör alltså!

Jonas pappa och hans sambo kom hit med piller så jag hoppas det blir bättre
snart. Hur ska det gå idag om jag ska lasta Emil?? Det är för mig en gåta i det
här läget..

Frågan är ju bara vad man ska sysselsätta sig med idag... Är rackarns sugen
på att gå å köpa nå gofika på konsum men det kommer jag inte att klara av just
nu iallafall.. Kanske man skulle ha internetshoppat lite julklappar? Det ska ju ändå
göras.. Mitt nya spel lär inte komma idag iallafall. de gillas inte..



I Love You Baby !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0