Can´t Sleep. . .

Över ett år har gått. . snart två. ännu kan jag inte förlåta
mig själv... kanske aldrig någonsin.

Jag ser tillbaka blickar på allt som hände under denna
dag. Allting är så klart i minsta detalj. Kan inte släppa
ett enda minne.
Jag minns exakt hur det såg ut när jag fick se allt på
skärmen. Hur ögonen började tåras av lyckan över att
äntligen få se, och samtidigt veta vad som skulle ske.

Jag har gråtit, grubblat, saknat, tänkt, ångrat, hatat de
val jag gjorde den dagen, varenda dag sedan dess.
Det lär jag nog få leva med. Hade jag kunnat hade jag
tagit tillbaka allting.

Hur kunde jag tro att jag var så vek, så vek att jag inte
skulle klara av det ?

Ligger i sängen och försöker sova. men som många andra
nätter ligger jag och tänker tillbaka på en massa som jag
borde lämnat bakom mig.
Ikväll finns bara du i mitt huvud...



Forgive me . 2009-01-27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0