Löördag

Igår kom Jessica och Jonas hit med deras lilla nykomling My.
Så oerhört söt så jag finner inga ord. Hon somnade i min famn
till och med! Endast 29dagar gammal. Kan inte minnas att Leon
varit så där liten men de har han faktiskt för hon var både en
cm längre nu än vad Leon var när han var född och vägde dessutom
mer. Helt otroligt.. :)

Fått sova till nio idag men har legat och kikat tv en stund innan
jag klev upp.
Leon va så mysig på morron som låg med mig i sängen medans
jag strök i hans hår. :)

Vi har hunnit fika lite grann och nu medans jag startade datorn
kom han på att han ville bada så han sitter och leker i badet nu.

Jonas är på jobbet idag och gör klart nå jobb han inte hann med igår
men kommer snart hem igen och då ska vi köra raka vägen till lghen
och börja flyttandet. Jag är faktiskt taggad! Weii ska bli så skönt att
ha de gjort!

Pappa hade farit till Dalarna och mamma jobbar så vi har ingen barnvakt
idag men han få hänga med. Han lär säkert packa en hel del med mig.

Pratade med mamma om en ganska stor grej idag och det känns så skönt
att du tar allting på så bra sätt. Det är en sån trygghet att du aldrig blir arg
eller upprörd, utan stöttar mig i allt.


Vinter -09


Kommentarer
Postat av: jenny

va fin du va :)

2010-09-18 @ 14:26:52
URL: http://jennynyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0