Torsdag

Har jobbat 7-12 idag, gillar det passet!
Man har hela dagen framför sig efter det.

Olfa slutade samtidigt som mig idag så vi gjorde sällskap
och jag fick mig en kopp kaffe hos henne innan jag och
Leon traskade hemåt.

Han var riktigt slut efter dagis idag och somnade 15min
efter vi kommit hem.

Funderar på om man ska göra sig något att fika. Har inte ätit
sen lunch igår förutom en skorpa till kvällsfika. Illa.

Kring 17 ska jag ut och rida. Blir en skritt runda barbacka med
soft toutch bettet. Gillar det skarpt men tycker om variation.
Rider på 3-delat, bettlöst och soft toutch men hade tänkt jobba
han lite idag så då blir det super!
Ska göra sällskap med Carro då hon ska köra Cello.



Efter det vet jag inte vad som händer.
Har en dålig dag idag så helst av allt skulle jag bara vilja ligga under
täcket men det går icket!

Imorrn är jag iallafall ledig och då hade jag tänkt göra lite nytta här hemma.
Eller kanske fara till lägenheten och börja packa lite?
Olfa skulle höra av sig om hon hade tid att ses en sväng.

Nu ska jag göra mig en macka och varmchocklad.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0