Måndag 25 April

Godmorgon!

Legat vaken någon halvtimma. Leon kom in kring 05:30
men följde honom till sängen igen och han lyckades nog
somna direkt som det verkar.

Hade en helmysig dag i Övik igår. Inhandlade en massa strumpbyxor
och leggings, underkläder, sockar till Leon samt världens tuffaste skor
till honom som jag måste lägga ut bild på sedan.
Smink, hårstyling, och en massa krimskrams som alltid följer med..
Sen unnade jag mig en parfym som jag har velat ha huuur länge som
helst.



Igårkväll gjorde vi slingor på varann. Dom förra jag gjorde tog så dåligt så
vi bättrade på mina men skulle nog vilja göra några till..
Sen såg vi BB och somnade ganska fort efter det. Så skönt!

Kring 10:00 rullar vi mot Torrböle och lämnar Leon hos morfar så ska han få
va där tills Jonas hämtar honom eftersom jag börjar jobba kl 14:00 idag.
Storhelgsersättning äre med. Kändes helt plötsligt mkt roligare att jobba ;)
Kommer dock att vara helsprängd efter 6dagars jobb i veckan...
Känner av bra mkt mer i kroppen bara efter 5timmars jobb nu med magen och
alla kilon man bär på.. Men man får bita ihop :)

Efter att vi lämnat Leon ska vi tvär sticka iväg på Häggan å se om dom ha nå
snyggt. Jag söker iaf en kort jeansjacka. Hoppas dom har fått in några :)

Känns så himla skönt att få se baby ikväll när jag kommer hem från jobb.
Sakna sakna sakna!!

Imorgon ska ju jag och Addi göra våran hemlis. Känner mig konstig nog inte så
nervös.. Men de kanske kommer :P Addi däremot är ett nervvrak ;) Sötnos!

Snart fyller jag år också.. Om 11dagar.. Kom på de här om kvälln.
Då blire bakning igen :P Men vi har kvar en del i frysen sen Jonas fyllde också
så det blir väl bara tårtor som ska göras..

Nu ska jag se om jag kan vila en stund till sedan frukost och sticka iväg till Torrböle!

Lägger upp bild på skorna sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0