Såjaaa..

Drog fram Leons traktor och vagn när vi gick ut
men han var så trött så jag fick kratta i kanske 5min
sedan gick vi in. Var bara en massa gnäll..

Tog fram lite fika och sedan såg vi lite film innan vi drog
igång med städning och renbäddning. Alla blommor har
fått vatten för ovanlighetens skull. Glömmer bort dom rätt
ofta men såg att min orkide har fått knoppar. Fick den när
Leon var född.. alltså nästan tre år sedan och detta är andra
gången den blommar. Trevligt :)

Plockat ur disken och kikat på lite bebiskläder i några kataloger.
Hittade dock ingenting. Vet ju inte va man ska köpa nu när vi inte
kollat vad det blir för något. Finns typ inge neutrala kläder att köpa
längre. Bara blått och rosa.

Blev så att Addi kommer hit imorgon ist. Hade hoppats på att göra Övik
imorgon men vi får väl se hur pigg hon e på att köra då :P
Annars så blir det på söndag. Funderar hur tusan jag ska göra om jag ska
dra med mig någon vagn så att Leon skulle kunna sova efter badet när vi
går affärer. Men den kändes nästan stor och bökig. Ja den kan ju hänga med
i bilen iaf så ser man väl hur trött han är..

Väntar på att Leon ska somna nu så ska jag göra ett litet ryck med krattningen.
Är 25 grader ute nu så det vore verkligen skönt att få lite luft.
Sen kommer Carro förbi på en kaffe. Mkt mysigt :)

Nu ska jag ladda kaffe kokarn och börja dra mig ut på gårn..

Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0