Söndag 24 April

Godmorgon!

Igår låg vi och stekte i solen och jag hoppas det ger
resultat. Är så himla vit just nu. Vill lägga mig i solarium
men det går icket...

Sen drog vi på statoil och köpte en korv och rullade sedan
vidare till Sunnansjö för att hälsa på Jessica, Hansa och Saga.
Leon och Saga busade som tok och dansade små grodorna om
och om igen :)
Gjorde ett byte att Saga skulle sova över hos oss och sedan
ska vi lämna bägge barna där idag kring 10:30 så sticker jag
och Addi till stan. Få ta paradisbadet nästa helg eller något sådant.
Är så mkt ärenden jag skulle fått göra bort så då blir det lättare med
barnvakt. Himla bra ! :)

Vaknade imorse av ett hamrande så jag klev upp och kollade.
Då satt Saga på en stol i Leon´s rum och hamrade på en leksak och
han sovde fortfarande!! Konstigt nog att han kunde sova av de där ljudet.
Saga ligger nu och ser på tv på madrassen nedanför min säng och Leon sover
ännu. Det var ett tag sedan han sov så här länge så det är riktigt skönt!

Addi fick känna bebis sparkar igår för första gången :) Hel mys!
Blev lite kortspel, färgade och noppade ögonbryn, målade naglar och skrev
shopping lista igårkväll.

Nu ska vi snart kliva upp och fika. Sedan göra oss klar för att fara och
lämna barnen och sedan övik. Idag blir det mjukglass i de härliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0