Tisdag

Tjing!

Lämnade Leon på dagis imorse och därefter hade jag en
timmas samtal.
Efter det så for jag och Cicci till Häggan.
Hittade absolut ingenting som jag fastnade för till mig själv
men Levis fick ett par jeans och en dreggellapp, Leon fick
två par vantar.

Rullade vidare mot Fahlgrens, inhandlade nå fotoramar och
ljus.
Sedan blev det Häggmans och efter det en pizza.

Cicci följde med och hämtade Leon från dagis och sedan hem
till oss igen.
Drog ner julgranen och pimpade den, la klapparna under granen
och så där så nu är det mys i vardagsrummet :)

Annie och Sussie kom förbi på en kaffe också. Mkt trevligt!

Imorrn ska Leon göra sin sista dag på dagis inför jullovet.
Jonte ska hämta honom imorrn som vanligt så jag ska umgås med
Cicci, gå på sportringen, systeme och lite sådant innan julen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0