Alla Hjärtans Dag

Var och hämtade Leon på dagis. Dom hade gjort ett hjärta
var med pärlor. Var så sött så! Har hängt upp den i hans fönster :)

For och handlade och när vi kom hem blev det Skrotnisse medans
jag förberedde maten lite smått.

Nu vilar lilleman och jag ska börja köra igång med det sista inför
middagen. Idag blir det tacos, taco chips och min tomatspecialare
som ska in i ugnen med fyllning.

Efterrätt blir kaffe och alla hjärtansdag bakelse, och slutligen har
jag köpt gelehjärtan.

Ska tända en massa ljus i köket och göra det mysigt :)

Ikväll blir det film och en massa gotta !

MYSIGT !

Längtar efter min baby nu. <3 <3 <3 <3 <3



Jonas Eriksson - Emma Jacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0