Gaaaah

Irriterad till tusen. Fem min innan mötet så är det någon som inte
dyker upp. Fem min innan!! Oengagerat tycker jag.
Då har man gått ut i -27 och hoppas på att få detta ur världen
åsså ska det alltid komma något emellan.
Onsdag samma tid så jag hoppas verkligen att det inte blir samma sak då.

Leon vaknade super tidigt imorse. Han satt bredvid mig i sängen vid 06:00
och käkade klementiner och kikade på barn tv. Drog mig upp ur sängen vid
sju och startade skrotnisse en stund så jag skulle hinna göra mig i ordning.

Kom ut till världens kyla. -28, dessutom är det fortfarande avspärrat från branden
så man måste gå en omväg. Det irriterar mig också att dom fortfarande har avstängt.
För de första så brinner det inte ens och dessutom är det deras eget fel att de har fortsatt
ryka och greja på där mkt längre än vad det eg skulle ha gjort eftersom dom har kastat dit
en massa träd och skit som dom sågat ner från andra ställen här i Nordmaling.. PUCKON!

Farfar har varit förbi med en chockladbit såhär på Alla hjärtans dag. Det uppskattas :)

Undra vad jag ska hitta på för överraskning till Jonas och Leon då.. Funderade på om jag
ska fara och kika på ett halsband till Jonas iaf.

Sen ska jag fara och handla efter jag har hämtat Leon. Han ville följa med till Konsum så då
fick de bli efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0