Söndag

Leon var uppe med tuppen imorse, 06:50 och väckte hela huset.
Saga var super trött, kunde somna stående tror jag men efter ett
tag var hon med igen.

Gjorde en massa varm oboy och mackor till frukost. Ungarna rev
hela huset med deras lekar. Såg skrotnisse och lite på pettsson och findus.

Kring 13:00 la jag Leon och Saga som somnade direkt. Jag och Casper låg i
soffan och såg Pettsson och Findus tills Jessica och Hansa kom.

När dom for så blev det Skrotnisse igen. Tror säkert jag sett på den i totalt 5tim
från igår. Ganska uttjatad men Leon älskar den.

Helgen har gått riktigt bra. Dom har hållit sams för det mesta. Saga bet Leon
i armen idag, ena tanden tog ganska djupt så de får jag hålla under uppsikt.
Då fick hon sitta i ett hörn och skämmas i 10min sen var det bra med det :P

Nu har vi ganska precis käkat, beställde från kiosken. Lagt Leon som somnade på
en gång. Väntar bara på att solsidan ska börja nu och sedan wallander. Myskväll
helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0