Tisdag

Leon vaknade vid 07:30 imorse. Lyckades dra mig upp direkt
för att hoppa in i duschen och göra mig klar för att lämna honom
på dagis.

For till Addi efter det. Hon var vaken men låg kvar i sängen så ja
kura ner mig bredvid och låg å surra en stund innan vi bestämde oss
för att gå och köpa nå frukost.
Fikade och såg på film och sedan blev de singstar.

Hämtade Leon och gick hem, såg på skrotnisse tills mamma komme förbi
på kaffe och sedan fick han gå och vila en stund. Han ligger ännu.

Skulle ha behövt vila idag jag också men det börja va en aning försent för det.
Men en halvtimma bara kanske ? Aja får se hur det blir med det. Är iaf jätte trött.

Igår låg vi och pratade lite om ultraljudet och bestämde oss för att inte kolla vad
det blir för något. Han fick som han ville.. :P Näe men nog kan jag väl erkänna att
det säkert kommer va mkt mer spännande att inte veta.
Vi bestämde iallafall att vi ska komma fram till vilket namn vi ska välja innan förlossningen
och det känns då roligt nu när man har både pojk och flicknamn att fundera på.
Just nu har vi fyra pojknamn men inget flicknamn på listan ännu. Men det är ju ett tag kvar.
Vi kommer inte att berätta vad det blir för namn förens vi fått. :)

Ikväll blir det nog en tvkväll skulle jag gissa. Fick så mkt gjort igår så jag tror inte att
vi ska göra någon "nytta" alls under eftermiddagen/kvällen.

Imorgon jobbar jag 16-21 så under dagen ska jag väl vika undan en massa tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0