Torsdag

Vaknade kl 08 när Leon kom in. Så skönt me lite sovmorgon!
Mamma har ringt och surrat en stund på morgonsidan med.
Väntar på att Addi ska ringa nu snart så jag vet att hon är uppe.
Annars sover hon bort hela dagen :P
Får väl se när hon kikar förbi. Blir iaf en promenad med henne idag.

Sen en massa städning. Grejade me tvätt igårkväll efter att jag kommit
hem från jobbet så de ska jag väl ta tag i också.

Sen väntar dammsugare och skurhink. Vet inte om jag hinner med så mkt
mer efter det när vi ska ut och gå också.

Släppte precis ut katterna och huvva va kallt det kändes. Men man får
väl dra på sig ordentligt med kläder så ska det nog gå bra! :)

Nu ska vi klä på oss och fika sen gå ut. Skriver nog mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0