Vilken dag...

Blä blä blä..
Vilken dag alltså.. Finner knappt ord.

For in på max och käkade. Sedan vidare till Ersboda för att gå
Kappahl och de där. Men det öppnade kl 12 så vi gick och gjorde
bort coop.
Efter det for vi till Rusta och skohuset. När vi skulle fara därifrån
tillbaka till Kappahl så är bilen helt sten död.
Fick ringa Addis bror om hjälp.
Han kunde hjälpa oss ifall vi hade startkablar.. vilket inte fanns i
bilen såklart. Ringde Jonas som sa att rusta hade billiga, kilade
in där men dom hade inga.
In på mekonomen. Billigaste som fanns i lager kostade 399kr och
det kändes då sjukt ovärt där de finns hur många som helst hemma.
Hittade ett "startpaket" för 249kr me väska, startkablar, vantar, lina
och en fällkniv haha trodde de va ett skämt men aja fick köpa den då.

När Addis bror kom så kopplade han på men bilen vägrade starta ändå.
Försökte i typ 30min men utan framgång. Ringde alla tänkbara som hade
kula och kunde dra igång oss men självklart så är det ingen som kan när
man väl behöver någon hjälp så Jonas ringde och sa att han skulle komma
in och hjälpa oss.

När han kom in med några andra startkablar så startade bilen omgående.
Gaah störande.

Dagen va bara helt störd. Less och irriterad. Fruktansvärt ont i svanken har
jag också. Känns som en massa glas bitar ändra in i benen.
Ska värma en rispåse och ta en tablett så går det nog över.
Jag tänker vägra foglossning. Det tänker jag banne mig inte ha.

Ja vad handlade jag idag då...

En film, hårfärg, Leons jacka + tillhörande täckbyxor + mössan, en tröja
till mig, balsam och andra hårprodukter, ansiktsmask, handlade lite på coop
sen tro jag inte att det blev ngt mer..

Nu ska vi fika ostfrallor och oboy, sen se solsidan och wallander.

Längtar tills imorgon, UL kl 11:00. Lägger upp bilder på bebben under morgondagen :)

Tack för idag älskade syster. <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur såna där dagar inte kommer så ofta och att imorgon nog blir bättre. Lycka till på UL:et, vilken härlig grej att få se den lill* för första gången! Mys!

2011-02-20 @ 19:58:44
URL: http://mariestromberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Lycka till på UL:et och att imorgon blir en bättre dag än idag! Vilken härlig känsla att få se bebisen för första gången!

2011-02-20 @ 19:59:51
URL: http://mariestromberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack själv sötnos! Haha ja vilken dag vi hade idag. Men kul va de. Inte nog me allt du tage upp utan super sladden va spännande som vi fick me. hahahha omg! Nu är det bara Du i Jag <3

2011-02-20 @ 22:09:17
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack själv sötnos! Haha ja vilken dag vi hade idag. Men kul va de. Inte nog me allt du tage upp utan super sladden va spännande som vi fick me. hahahha omg! Nu är det bara Du o Jag <3

2011-02-20 @ 22:09:43
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0