Kalas

Ikväll har vi varit och grattat farmor som fyllde 75.
Hela tjocka släkten var där.
Nu känner man sig ganska less i huvet efter allt så jag
ska snart krypa ner och sova :P

Var iallafall med älsklings Addi idag. Vi tog ca 150 bilder haha
funny! Men jag ska få bilderna sen när dom ligger på usb minnet
så det blir inga bilder ikv tyvärr.

Var på Sandströms men fann ingenting och sen blev de några
små köp på Fahlgrens.

Hände något mindre roligt idag men som blev bra i slutändan.
Är så glad som har Addi i sånna lägen. Känns så himla bra att ha
en sådan vän som man verkligen kan säga allt till. Älskar dig <3

Nu ska jag göra mig klar för att sova. Imorgon blir det dagis för lilleman
och jag ska till optikern!

GodNatt ! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

141 för att vara exakt! å snygga är dom må du tro ;)

puss gumman! Det är ingen fara ska du se. :) <3

2011-01-12 @ 16:30:22
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0