Måndag 13 Juni

Gokväll !

Precis lagt Leon och sitter och varvar ner framför datorn
en stund nu innan det blir lite tvtittande..

Dagen har varit hellugn. Lämnade Leon på dagis och stack sedan
över till grannen på kaffe och några timmars surrande! Hel trevligt!
När jag hämtat hem honom igen så såg vi på Dora och somnade bägge två.
Vaknade till efter 45min och började sedan med maten.
Lekt med lite bilar och sånna saker nu innan han kröp i säng.

Jädrans vad jag har bränt mig under helgen. Kunde knappt sova i natt.
Vaknade två gånger av att jag råkat vända mig lite och då vaknade jag till
av att det gjorde så himla ont. Jobbigt värre.. Duscha imorse var ingen hit
precis..

Syntes inte så jätte bra på bilden men lite iaf..



Ja roligt är det då inte men det går ju över som tur är :P
Har hunnit med en massa under helgen!
Rensat bland stenarna i gången upp till bron och hällt på nå
medel så det ska sluta växa där, klippt gräs, laga bron till altan,
tvättat bron, städat garage och carport, tvättat alla bilar, grillning,
promenader och bus med grannarna. En hel trevlig hel helt klart!

Nu taggar jag fredag som bara den! Jonas, Leon och pappa ska fara
på skogsnolia på morgon och sedan sticker vi iväg till Frösön!
Ska bli så himla roligt!

Under veckan så blir det nog mest lugnt. Imorgon vet jag inte vad det
blir men sen onsdag så kommer Petra förbi och en sväng till tandläkarn.
På tosdag har jag BM och efter det ska jag gå på körskolan en stund.
Ganska skönt med en softar vecka till innan mitt schema börjar.
På måndag är det dags för det och de ska faktiskt bli skönt att få jobba lite
nu innan jag går på mammaledigt. :)

Nä nu får ni ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så mycket :) Jo det är första, allt bra? Kram

2011-06-13 @ 20:13:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0